انتخاب شرکت سئو
نوشته شده توسط : ali

انتخاب یک شرکت سئو سایت در تهران می تواند دلهره آور باشد ، زیرا یک انتخاب اشتباه می تواند فاجعه بار باشد. با پر شدن بازار از شرکت های جستجوگر SEO ، حل و فصل یک مورد طاقت فرسا است زیرا شما چیزی قابل اعتماد و قابل اعتماد می خواهید. با این حال ، با این شش نکته می توانید بهترین شرکت SEO ارگانیک را برای تجارت خود انتخاب کنید.

 

    فراتر از SEO فکر کنید

 

تمرکز روی سئو در شروع کار هیچ مشکلی ندارد ، اما به عنوان یک صاحب مشاغل ، فروش و درآمد اولویت شماست. به همین دلیل ، یک شرکت سئو انتخاب کنید که نه تنها ایجاد ترافیک به وب سایت شما بلکه همچنین تبدیل ترافیک به مشترکان و فروش باشد. همچنین ، این شرکت باید یک فرآیند بهینه سازی تبدیل داشته باشد که سایت شما را به طور مستمر بهبود بخشد تا فروش شما را به حداکثر برساند و از ترافیکی که به شما می رساند منجر شود. به عنوان مثال ، از چگونگی تست عنوان شرکت ، کپی کردن دکمه ها ، رنگ ها ، محل قرارگیری و صفحات سرزمینی بپرسید تا از نحوه کار آنها اطلاعات کسب کنید.

 

    نتایج گذشته و مطالعات موردی را تأیید کنید

 

سوابق خوب می تواند به شما کمک کند تا تصمیم بگیرید که آیا یک آژانس خاص SEO برای شما مناسب است یا خیر. این ثابت می کند که استراتژی های آنها مثر است. از نمونه سایتهایی که شرکت روی آنها کار کرده است س Askال کنید و عملکرد آنها را ببینید. در صورت امکان ، با برخی از مشتریان آن تماس بگیرید و از تجربه آنها با آژانس مطلع شوید. توصیفات مشتری شاخص خوبی برای نتایج خوب است.

 

اما کار با مشتریان دیگر کافی نیست. یک قدم جلوتر بروید و بررسی کنید چند سال پیش آنها با مشتری کار کرده اند. آژانسي كه اجرا مي كند جريان مشتريان را در كارنامه خود دارد و بايد گواهي ها و مطالعات موردي را از مشترياني كه مدتي با آنها كار كرده اند و مشتريان جديد را نيز ارائه دهد. اگر آنها مطالعه موردی مربوط به هفت سال پیش را انجام دادند و از سال گذشته چیزی ندارند ، آن را به عنوان یک پرچم قرمز در نظر بگیرید. همچنین ، شرکتی که مدتی در آن فعالیت داشته است ، از زیر و بم سئو اطلاعات خواهد داشت و همین امر آنها را در موقعیت بهتری برای رفع نیازهای بازاریابی آنلاین شما قرار می دهد.

گزارش منظم

 

قبل از استخدام ، مطمئن شوید که در کل مراحل قرار دارید. شما شرکتی می خواهید که شما را در جریان روند پیشرفت همه چیز مطلع و به روز نگه دارد. همچنین نشانه شفافیت و گشودگی است. آنها باید راهنمایی های روشن و برجسته ای از موارد عالی ، موارد نیاز به بهبود و مواردی که باید کنار گذاشته شود را به شما ارائه دهند. از نظر KPI هایی که با شرکت تعیین کرده اید بررسی کنید و ببینید آیا آنها حداقل 90٪ از آنچه را که وعده داده اند را بدست آورده اند یا خیر. به یاد داشته باشید ، فروش ساختمان و افزایش ترافیک یک ماراتن است نه یک سرعت ، بنابراین در طی یک هفته انتظار نتیجه را نداشته باشید. همچنین ، اصطلاحات اصطلاحات صنعت را بیاموزید تا درک گزارشاتی که به شما ارائه می شوند ، آسان تر شود.





:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: